چوب روسی همدان

خرید چوب روسی همدان

برای خرید چوب روسی همدان  هیچگونه دغدغه ای وجود ندارد. چراکه چوب های روسی وارد شده از کشور روسیه به سراسر کشور انتقال داده می شوند و به فروش می رسند.

روسیه کشور همسایه شمالی ایران است و نقطه ورود چوب های روسی در مازندران و بندر آستارا قرار دارد. بدیهی است استان های مجاور برای حمل و نقل چوب های روسی باید هزینه کمتری بپردازند.

گرچه خرید از مناطق شمالی از جهت حمل و نقل با هزینه کمتری روبه روست اما شما می توانید با خرید مستقیم از وارد کننده های چوب در هزینه های خود صرفه جویی کرده و خرید چوب روسی را با قیمت پایین تری انجام دهید.

رایج ترین چوب روسی

رایج ترین چوب روسی از درخت غان یا همان توس تهیه می شود. این چوب مناطق وسیعی از جنگلهای روسیه را پوشش داده است.

آب و هوای مناطق کشور روسیه خشک است ، در عرض جغرافیایی مانه که مرطوب است قرار گرفته و زیر قطبی و تاندرا است.

پوشش گیاهی در روسیه شامل جنگل های برگریز ، مخروطی ، چمنزار و تندرا است.

شایع ترین درختان موجود در روسیه که چوب آنها بسیار کاربردی است درخت کاج و بلوط است که انوع آن شامل راش یولکا و ساسنا است.

هرکدام از چوب های روسی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند . براساس ویژگی درختان استفاده های آنان متفاوت است. مثلا چوب راش را در صنعت مبلمان سازی استفاده می کنند و برای مواردی از قبیل ساخت وسایل تزئیناتی بسیار کاربرد دارد.

الیاف بلند و خمیر سفید رنگ این چوب در صنعت کاغذسازی مصرف فراوان دارد.

به علت داشتن رنگ زیبا ، روشن و یکنواخت از چوب روسی در ساخت نمای ساختمان به وفور استفاده می شود.

بهترین چوب روسی همدان را ازکجا بخریم ؟

چوب روسی یکی از شایع ترین واردات چوب به ایران است . افراد زیادی در این صنعت مشغول به فعالیت هستند اما آنچه که برای خریداران و مشتریان چوب بسیار مهم است قیمت چوب روسی همدان است . اگر میخواهید چوب روسی را با قیمت به صرفه تهیه کنید شرکت آستارا چوب می تواند بهترین چوب را با مناسب ترین قیمت در اختیارتان قرار دهد . چراکه کارگاه چوب بری مستقر در روسیه و واردکننده مستقیم چوب روسی است.

09126128116 – 09026668116