قیمت چوب روسی برای سقف

قیمت چوب روسی برای سقف بسته به نوع و ابعاد چوب متفاوت است. اصولا چوب روسی به چوبی گفته می شود که از کشور روسیه به وسیله شرکت آستارا چوب وارد ایران می شود . این چوب از جنگل های روسیه بریده می شود و برای بریده شدن به کارخانه برده می شود تا حمل آن راحت شود. پس از آن از طریق دریای خزر به شهرهای شمالی برده می شود و از آن جا به تمام ایران توزیع می شود.

این چوب در ابعاد گوناگون بریده می شود که به آن الوار می گویند. چوب روسی کاربردهای بسیاری دارد یکی از آنها استفاده برای سقف است.

از ویژگی های چوب روسی مقاومت در برابر حرارت ، رطوبت و حشرات است. به همین دلیل این چوب یک کاندید عالی برای استفاده در سقف است .

اگر بخواهیم از محسنات چوب روسی مطلع شویم می توانیم به موارد زیر نیز اشاره کنیم :

استحکام بالا

خوش کار بودن

سبک بودن

قیمت چوب روسی برای سقف چگونه حساب می شود ؟

چوب روسی یکی از اقلام وارداتی محسوب می شود و مانند تمام محصولات وارداتی قیمتش به قیمت ارز وابسته است. به دلیل وجود نوسان در قیمت ارز قیمت آن به صورت روزانه اعلام می گردد. در صورت تمایل می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کارشناسان ما با توجه به قیمت ارز و ابعاد چوب درخواستی قیمت چوب روسی برای سقف را برآورد کرده و به شما اعلام می نمایند. چوب روسی در بسیاری از صنایع کاربرد دارد و داشتن کیفت عالی به همراه قیمت مناسب به عنوان مواد اولیه مزیت بزرگی برای این صنایع و کسب و کارها محسوب می شود.

در صورتی که تمایل دارید از قیمت چوب روسی برای سقف یا خرید تخته روسی اطلاع پیدا کنید کافی است توسط شماره های زیر با کارشناسات ما تماس حاصل فرمایید.

09126128116 – 09026668116

https://astarachoob.com