فرق چوب روس و راش

فرق چوب روس و راش چیست ؟

چوب راش یا به انگلیسی beech  یکی از انواع درختان کاج است که در روسیه به وفور یافت می شود . کاربرد های زیاد چوب راش آن را به یکی از محبوب ترین چوب های روسی بدل کرده است .

در واقع فرق چوب روس و راش چیزی نیست ! بلکه تنها چوب روسی چوب هایی هستند که از کشور روسیه وارد شده و اغلب از نوع راش ، بلوط ، ساسنا یولکا و غیره است.

قارچ زدگی در چوب باعث ایجاد رگه هایی در چوب میشود.هرنوع تغییر رنگ یک نوع عیب محسوب می شود. با استفاده از موم طبیعی می توان آن را پردازش کرد. در این حالت به اصطلاح چوب نفس می کشد ، نسبت به رطوبت و دمای اتاق واکنش نشان داده و خشک نمی شود. در مدت زمان طولانی میتوانید از چوب راش بهره ببرید.


ویژگی های چوب راش

کیفیت بسیار بالا ، رشد سریع درختان راش و قطر تنه  در حدود 60 الی 70 سانتی متر، از ویژگی های چوب راش است.

راش چوبی سخت ، قوی و محکم است . ریزبافت است و از نظر رنگ بسیار سبک است . رنگ محبوبی دارد و برای ساخت مبل به کار برده می شود و احساس گرمی را به خانه شما می بخشد.

چوب هایی که به صورت یکسره برای ساخت آماده می شوند بسیار کاربردی خواهند بود و این یک مزیت بزرگ محسوب می شود. درختان راش تا 30 الی 35 متر رشد می کنند!! بنابراین در مبلمان سازی از این چوب استفاده های زیادی می شود.

ارزان قیمت بودن چوب راش یکی از ویژگی های برتر چوب راش است.

اگر از چوب راش به خوبی مراقبت شود ، دارای طول عمر بسیاری خواهد بود.

کاربرد چوب راش

بیشترین کاربرد چوب راش در صنعت مبلمان است . از چوب راش برای ساخت انواع مبلمان ، وسایل زینتی ريال زیورآلات ريال پله های چوبی ، پارکت و میز های آشپزخانه استفاده می شود .

از چوب گردو نیز برای ساخت مبلمان استفاده می شود.

چوب راش نرم است و درون آن نامشخص و رنگ آن کرم مایل به قرمز است.

چوب راش روسیه بدلیل پرورش و تجهیزات استاندارد خشکن پیشرفه در روسیه ، باعث شده تا از مرغوبیت نسبتا خوبی برخوردار باشد.

خرید چوب راش روسی

با توجه به کاربرد های زیاد چوب روسی ، می توانید آن را برای موارد زیادی استفاده کنید. قیمت مناسب و کیفیت بالا یکی از مهمترین فاکتورهای خرید چوب روسی است . با مراجعه و دسترسی مستقیم به واردکنندگان چوب روسی می توانید به هرمقدار دلخواه و با مبلغ به صرفه اقدام به خرید چوب روسی نمایید.

09126128116 – 09026668116