سندبلاست چوب روسی

سندبلاست چیست؟؟

احتمالا بارها در باره سندبلاست چوب روسی مطالبی شنیده اید، سندبلاست یک روش صنعتی است که بسیار مفید و پرکاربرد می باشد. سندبلاست به فرآیند تمیز کردن ، شکل دادن و صاف کردن سطوح چوب  به ویژه سطوح سخت چوب از طریق سوزاندن و همچنین بمباران آنها با دانه های ماسه اشاره دارد.

شرکت آستارا چوب دارای کارخانه های متعدد در روسیه و ایران بوده و قادر است با کیفیت ترین سندبلاست چوب روسی را به شما ارائه دهد. برای این کار از پمپ ها و دستگاه های پاششی متفاوت و هچنین دستگاه های مدرن استفاده می شود. می توان پایه گذار این روش را یک ژنرال آمریکایی به نام بنجامین تیلمن نامید .

استفاده از پمپ های پاششی ماسه برای نمای پایانی قطعات چوبی مورد استفاده در ساخت در و پنجره و … بسیار رایج می باشد . کاربید سیلیکون سخت ترین ماده سایندهمی باشد که در کار  سند بلاست از آن استفاده زیادی می شود. برای ایجاد قطعات هنری می توانید از چوب سندبلاست استفاده کنید. سندبلاست چوب فرایندی بسیار کارآمد و مؤثر محسوب می شود. از چوب سندبلاست شده بیشتر برای کارهای تزئینی ، دکوراسیون داخلی، ساخت نرده و میز و صندلی های شیک برای رستوران ها استفاده می شود .

 چگونه یک سندبلاست باکیفیت داشته باشیم؟

شروع با فشار کم ، و یک دست انجام دادن کار مهمترین عناصر برای انجام یک سندبلاست باکیفیت و ایمن است .   این کار به صورت دستی و صنعتی انجام می شود. در روش صنعتی که بیشتر در کارخانه ها و کارگاه ها انجام می شود، از کمپرسور باد فشار قوی و مخازن ماسه بادی برای این کار استفاده می شود.

اگر در خانه و به صورت دستی قصد انجام این کار را دارید می توانید از فرچه سیمی استفاده کنید تا بافت نرم را خارج کرده و رگه های سخت چوب پیدا شود .

قیمت چوب روسی سندبلاست شده چقدر است؟

چوب های روسی که وارد می شوند عمدتا به صورت الوار، تخته و پالت می باشند . این محصولات وارداتی متناسب با نوسانات ارزو همچنین کیفیت دارای قیمت های متفاوتی می باشند. این در حالی است که بخش عمده سندبلاست چوب روسی در داخل انجام می شود و بخشی هم به صورت آماده (سندبلاست شده) از روسیه وارد می شود .

بدون شک چوب های سندبلاست شده در خود روسیه بسیار باکیفیت تر از محصول داخل ایران می باشد ، چرا که آنها در این زمینه سالها فعالیت داشته و دارای تجهیزات و کارخانه های مدرنی می باشند ، به طبع این تفاوت کیفیت ها موجب تفاوت قیمت نیز خواهد شد .

قیمت چوب روسی سندبلاست شده بستگی به ابعاد ( طول، ضخامت،عرض) و کیفیت آن دارد،  با توجه به نوسانات بازار ارز برای آگهی از قیمت محصولات می توانید با کارشناسان آستارا چوب تماس بگیرید. ضمنا کارشناسان ما آماده هر گونه مشاوره و دریافت سفارش واردات می باشند.

09126128116 – 09026668116

https://astarachoob.com

 

پیشنهاد می کنیم از مطالبی همچون قیمت چوب روسی برای سقف، نیز بازدید کنید .