خرید چوب روسی در شیراز به چه صورت است؟

خرید چوب روسی در شیراز : کشور روسیه دارای بزرگ ترین جنگل های جهان می باشد. به همین دلیل یکی از کشورهای پیشرو در صادرات چوب محسوب می شود. هر ساله میزان زیادی از درختان این جنگل بریده می شود و برای فرستادن به سایر کشورها آماده می شوند. البته جای درختان بریده شده با درختان جدید سریعا پر می گردد. جنگل های روسیه دارای گونه های بسیار متنوعی از درختان است. ازمهم ترین آن ها که در واردات چوب به ایران توسط آستارا چوب بسیار با اهمیت است می توان به درختان زیر اشاره کرد:

انواع درخت کاج

درخت افرا

درخت بلوط

و…

انواع تخته های روسی که وارد ایران می شوند و بسیار پرکاربرد هستند درختان یولکا ، ساسنا و نراد هستند. چوب های روسی امتیازاتی نسبت به سایر چوب ها دارند که از جمله آنها به موارد زیر می توان اشاره کرد:

میزان استحکام بالا

مقاومت در برابر کرم چوب و حشرات

مقاومت بالا در برابر رطوبت

مقاومت در برابر حرارت

و…

 

خرید چوب روسی در شیراز به چه صورت است؟

خرید چوب روسی در شیراز چگونه است؟

برای خرید چوب روسی در شیراز بهتر است از شرکت های واردکننده مستقیم مثل آستارا چوب تخته روسی را تهیه کنیم تا علاوه بر هزینه کم از کیفیت بالای آن نیز بهره ببریم. همان طور که می دانید چوب روسی در بسیاری صنایع کاربرد دارد. مثلا در ساخت کاغذ ، ساختمان سازی ، ساخت میز و صندلی و مبلمان ، سازهای موسیقی و وسایل ورزشی. کیفیت مناسب تخته روسی روی تمامی این محصولات اثر مثبت می گذارد.

برای خرید چوب روسی در شیراز با کارشناسان ما با ستفاده از شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید. مشاوران با کمال میل آماده پاسخگویی به شما هستند.

 

برای اطلاع از قیمت چوب روسی در شیراز و واردات تخته روسی با شماره های زیر تماس بگیرید :

09126128116 – 09026668116

https://astarachoob.com