قیمت چوب روسی انزلی

اطلاع از قیمت چوب روسی انزلی

 

اولین قدم در تهیه و خرید چوب روسی اطلاع از قیمت چوب روسی است.چوب روسی به چوب هایی گفته می شود که از طریق روسیه وارد می شود . این چوب ها از درختان کاج و معمولا از نوع راش ،صنوبر ، بلوط، یولکا است.آستارا چوب چوبهای روسی را از طریق بندر آستارا که در شمال ایران است به طور مستقیم وارد میکند . بنابراین هزینه حمل و نقل آن بسیار کاهش یافته و قیمت تمام شده برای مصرف کننده بسیار بصرفه خواهد بود.

آیا چوب روسیه تمام شدنی است ؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که با وجود حجم بالای صادرات چوب در روسیه چندی نخواهد گذشت که این منبع غنی و با ارزش تمام می شود. روسیه چه ترفندی را برای پیشگیری از این اتفاق در نظر گرفته است ؟

کشور روسیه مفتخر است که بیش از 20 درصد از جنگل های کل جهان را دارد. صادرات چوب یکی از کسب و کارهای پرکاربرد در روسیه است. اما نکته قابل توجه این است که تعداد درختانی که در جنگل ها و زمین های مصنوعی کاشته می شوند ، بیش از تعداد برداشت درختان است . تقریبا به ازای هر یک درختی که بریده می شود باید 2 درخت را جایگزین آن کرد .

چوب روسی انزلی را از کجا تهیه کنیم؟

تهیه چوب روسی برای استان های شمالی کشور بسیار راحت تر از سایر شهرهای ایران است. چراکه بنادر شمالی ایران نقطه های ورود چوب روسی به ایران است. شرکت آستارا چوب با داشتن کارگاه چوب بری در روسیه می تواند هرنوع چوب مورد نیاز اصناف و مشاغل را تهیه و وارد کند. برای خرید چوب روسی و اطلاع دقیق از قیمت چوب روسی انزلی می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.