قیمت چوب روسی الوار چقدر است؟

قیمت چوب روسی الوار: چوب روسی به چوب هایی گفته می شود که از روسیه و از طریق دریای خزر وارد شهر های شمالی ایران به ویژه آستارا و انزلی می شوند . این چوب ها ابتدا از درختان جنگل های پهناور روسیه بریده می شوند . روسیه دارای بزرگترین جنگل های جهان است. سپس به کارخانه برده می شود و به قطعاتی تقسیم می شود. این چوب ها به بازار ایران ارسال شده و برای مصارف گوناگون به فروش می رسند. اصطلاحا به چوب های قطعه قطعه شده الوار گفته می شود. این چوب ها کاربردهای بسیار زیادی در ساخت و ساز ، دکوراتیو و … دارد.

 

قیمت چوب روسی الوار چقدر است؟

قیمت چوب روسی الوار چگونه حساب می شود ؟

قیمت چوب روسی الوار از مسایل بسیار مهم واساسی برای تمام کسانی است که به طریقی با این الوار در ارتباط هستند . قیمت تخته روسی الوار با توجه به قیمت ارز تعیین می شود. قیمت ارز در ایران از نوسان بالایی برخوردار است .

قیمت تخته روسی با توجه به قیمت روز ارز ، ابعاد تخته توسط مشاوران ما به شما ارائه خواهد شد. شما می توانید انواع چوب روسی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را از ما بخواهید. شرکت آستارا چوب سفارشات را در تهران و شهرستان ها در محل مورد نظر شما تحویل می دهد. به طور معمول مشتریان ما سازندگان مبلمان ، ساختمان ساز ها ، سازندگان آلات موسیقی ، افرادی که دستی در دکوراسیون داخلی و تزیینات دارند و بسیاری دیگر از مشاغل هستند . قیمت تخته روسی در تمام این اجناس تاثیر خواهد داشت.

برای اطلاع از قیمت چوب روسی الوار یا خرید تخته روسی می توانید با کارشناسان آستارا چوب تماس بگیرید .

09126128116 – 09026668116

https://astarachoob.com