خرید تخته نراد روسی چگونه است ؟

خرید تخته نراد روسی :تخته روسی به تخته هایی گفته می شود که از کشور روسیه وارد ایران می شوند. این تخته ها انواع مختلفی دارند که توسط آستارا چوب وارد ایران می شوند . چوب های

نراد، یولکا و ساسنا از سری چوب های وارداتی هستند. در ادامه توضیحاتی در باره تخته نراد روسی و خرید تخته نراد روسی خواهیم داد .

خرید تخته نراد روسی در همه فصول :

تخته نراد روسی از جمله تخته های وارداتی است که از روسیه به ایران می آید. روسیه همان طور که بزرگترین کشور جهان است بزرگترین جنگل جهان را نیز در خود جای داده است.به همین دلیل همه ساله حجم بالایی از چوب را به کشورهای دیگر صادر می کند. در این جنگل ها گونه های مختلفی از درختان کاج ، راش ، بلوط وجود دارد. یکی از درختان مهم درخت نراد می باشد که تخته نراد را از آن می سازند. این درخت در تمام فصول سال سبز است و می توان از آن استفاده کرد. که یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

خرید تخته نراد روسی چگونه است ؟

مزایای خرید تخته نراد روسی :

قیمت مناسب آن ، وزن سبک آن ، خوش کار بودن در صنعت و نجاری ، مقاومت بالا در برابرحشرات موزی به ویژه موریانه که تهدید بزرگی برای وسایل چوبی است.

مقاومت بالا در برابر رطوبت ، از مزایای مهم تخته نراد روسی که به آن اشاره کردیم در دسترس بودن و همواره در بازار بودن این محصول است .

کاربرد تخته نراد روسی

تخته نراد روسی در موارد زیر کاربرد دارد:

در کاغذ سازی،ساخت مبلمان ، ساخت پالت، ساخت درب و پنجره چوبی ، پوشش های دیوار ، کف پوش ، ساخت فریم برای ساختمان سازی ، دکوراسیون و موارد تزیینی ، ام دی اف ،تخته های چند لایه و ساخت سازه های گوناگون ،  آلاچیق سازی با چوب ، زیر سازی سقف،کمد چوبی و کابینت چوبی، قرنیز چوبی،  لمبه، انواع دکوری دیوارهای تفکیک کننده، انواع قالب بندی ، نرده سازی و پله سازی .

برای خرید تخته نراد روسی یا واردات انواع تخته روسی می توانید با کارشناسان آستارا چوب تماس حاصل فرمایید .

09126128116 – 09026668116

https://astarachoob.com