قیمت چوب روسی انلاین

قیمت چوب روسی انلاین و سفارش انواع چوب روسی به صورت آنلاین با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را آستارا چوب برای شما فراهم آورده است. تخته روسی از کشور روسیه وارد کشور ما می شود و یک کالای واراداتی برای جلوگیری از قطع درختان کشورمان محسوب می شود. روسیه بزرگترین جنگل های جهان را دارا می باشد و درختان آن به بسیاری از کشور ها وارد می شود.

از جمله مهم ترین کشورهایی که بازار مناسبی برای چوب روسیه است بازار چوب ایران است . این درختان در بسیاری از زمینه ها از جمله صنعت ، دکوراسیون داخلی ، ساختمان سازی و … کاربرد دارد.

انواع چوب روسی (قیمت چوب روسی انلاین)

چوب روسی انواع مختلفی دارد که می توانید آن را تهیه کنید از جمله :

ساسنا

یولکا

نراد

 

انواع چوب روسی (قیمت چوب روسی انلاین) 

قیمت مناسب (قیمت چوب روسی انلاین)

این چوب کاربرد های فراوانی دارد و در بسیاری از صنایع و کسب و کار ها به عنوان مواد اولیه استفاده می شود. به همین دلیل قیمتش روی قیمت تمام شده تمامی اقلامی که از آن ساخته می شود تاثیر می گذارد.

به عنوان مثال اگر در مبلمان سازی از چوب با کیفیت و قیمت مناسب استفاده شود این ویژگی تاثیر به سزایی در محصول نهایی خواهد داشت چه از نظر کیفیت چه از نظر هزینه.

 

ویژگی های چوب روسی:

در بازار چوب، به هر نوع  چوب سفید وارد شده از روسیه، چوب روسی گفته می گردد در حالی که در سایر کشور ها این چوب ها اسامی مختلفی دارند. چوب های وارداتی که به تخته روسی معروفند شامل نژاد های نراد ، نوئل، کاج، یولکا و ساسنا  می شوند.

نراد که یکی از گونه های چوب روس می باشد، در درون خود رنگ سفید متمایل به قرمز دارد و همچنین  فاقد مجاری صمغی می باشد و راست تار و سبک است، نراد به علت سبکی و ضریب الاستیسیته بالا برای اسکلت ساختمان مناسب است و در صنایع کاغذ سازی نیز کاربرد فروانی دارد.

چوب روس همچنین در ساخت درب های تمام چوب و پنجره های چوبی کاربرد فراوانی دارد.

در هنگام خرید چوب روس دقت نمایید که هرچه گره چوب کمتر و کوچکتر باشد، نشان دهنده کیفیت بالای چوب است. در بازار ایران چوب ساسنا و یولکا به نام چوب روسی نامیده می شود لازم به ذکر است چوب ساسنا به دلیل گره های زیاد

کیفیت پاین تری نسبت به چوب یولکا دارد و زمانی که از آن در ساخت درب چوبی استفاده گردد به مرور زمان موجب پیچیدگی و ایجاد اعوجاج در درب می شود که متاسفانه به دلیل نهان بودن در درب، قابل رویت نمی باشد.

برای قیمت چوب روسی انلاین یا واردات انواع تخته روسی می توانید با کارشناسان آستارا چوب تماس حاصل فرمایید .

09126128116 – 09026668116

https://astarachoob.com