قیمت چوب روسی در شیراز و واردات آن

قیمت چوب روسی در شیراز :روسیه حدود یک چهارم از جنگل های جهان را در برگرفته است ، روسیه مسافت بسیار طولانی ، غیرقابل تفکیک ، انبوه و پهناوری از جنگل اوراسیا را شامل می شود. این جنگل و درختان انبوه جزیی از هویت روسیه هستند. چوب روسی و تخته روسی که به وسیله آستارا چوب وارد می شود  جزو میراث کشور روسیه است و ارزش فراوانی دارد.

جای تعجب نیست! مردمان اولیه اسلاوی در مسیر جاده حیاتی تجاری که زمین های شمال را به مناطق جنوب که مرفه تر است متصل می کرد ، ساکن شدند . مکان هایی مانند قسطنطنیه ، تحت تأثیر عمیق فرهنگ های پیشرفته چوب سازی نوردیان قرار داشتند. اکنون سرزمین های جنگلی سرد ، تاریک ، متراکم و اسرارآمیز ، منبع مهمی برای صادرات چوب روسیه محسوب می شود. یک پرده تقریبا غیر قابل نفوذ از سبزی این کشور را در بر گرفته است. گونه های بسیار متنوعی از درختان در این جنگل ها وجود دارد از جمله انواع درخت کاج ، درخت بلوط ،درخت راش و… .

این درختان برای ارسال به مناطق مختلف جهان (قیمت چوب روسی در شیراز)بریده می شوند . پس از بریده شدن به کشورهایی ازجمله ایران صادر می شوند. تخته روسی از طریق دریای خزر وارد ایران می شود.

قیمت چوب روسی در شیراز چقدر است ؟

قیمت چوب روسی در شیراز مانند هر محصولی که از خارج از مرزهای ایران وارد کشور می شود وابسته به قیمت ارز است. همانطور که می دانید به علت شرایط اقتصادی حال حاضر کشور قیمت ارز نوسانات شدیدی دارد. به همین دلیل امکان ارائه قیمت ثابت برای یک مدت طولانی وجود ندارد. شما می توانید تخته روسی را در سریع ترین زمان ممکن ، با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از آستارا چوب بخواهید. کارشناسان ما با کمال میل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

برای اطلاع از قیمت چوب روسی در شیراز و واردات تخته روسی با شماره های زیر تماس بگیرید :

09126128116 – 09026668116

https://astarachoob.com