قیمت تخته روسی قالب بندی

قیمت تخته روسی قالب بندی را می توانید در آستارا چوب و با استفاده از راهنمایی مشاوران ما دریافت کنید . در ابتدا لازم است توضیح مختصری درباره تخته روسی بدهیم .تخته روسی به طور کلی به تخته هایی گفته می شود از کشور روسیه و از طریق شهرهای شمالی وارد کشور می شوند .

این تخته ها از درختان بلوط ، راش و انواع کاج به دست می آید. تخته روسی معمولا سفید رنگ است ولی در رنگ های دیگر نیز دیده می شود .

این تخته ها ویژگی های منحصر به فردی دارند که از جمله آن ها استحکام بالا ،مقاومت بالا در برابر رطوبت ، حرارت و حشرات است.

این تخته ها اغلب وزن سبکی دارند و در ساخت و ساز خانه به عنوان مصالح و ستون ، در دکوراسیون منزل ، ابزار آلات موسیقی و ورزشی مثل اسنوبرد ، مبلمان منزل و … کاربرد دارند.

 

قیمت تخته روسی قالب بندی

تخته روسی قالب بندی

یکی کاربرد های تخته روسی در ساختمان برای قالب بندی بتن است. بتن در ابتدا حالت روان و مایع دارد برای شکل و فرم دادن به آن باید از قالب هایی استفاده کرد . در نتیجه از این قالب ها استفاده می کنیم.

از تخته روسی قالب بندی برای دال بتنی و تیر بتنی استفاده می شود . علاوه بر تخته قالب بندی از قالب بندی فلزی نیز استفاده می شود. اما استفاده از تخته قالب بندی دارای مزیت هایی نسبت به قالب بندی فلزی است .

از مهم ترین آن ها می توان قیمت مناسب و به صرفه آنرا نام برد . قیمت تخته روسی قالب بندی به نسب  قیمت قالب بندی فلزی مقرون به صرفه تر و مناسب تر است می باشد .

سرعت اجرا بالا از جمله مزایایی است که به غیر از قیمت تخته روسی قالب بندی می توان برای آن نام برد . از ویژگی های برتر دیگر آن به وزن سبک آن و جابه جایی راحت تر می توان اشاره کرد .

در پرداخت قیمت تخته روسی قالب بندی طول عمر تخته قالب بندی فاکتور مهمی برای مشتری است که بستگی به کیفیت تخته فروخته شده و نحوه استفاده و مراقبت آن دارد و.

چنانچه به درستی از این تخته ها استفاده شود و مراقبت های لازم انجام شود، می توان عمر آن ها را افزایش داد .

تخته قالب بندی چون نقش مهمی در ساختمان سازی دارد باید از جنس با کیفیت بالایی استفاده شود . جنس نامرغوب تخته قالب بندی می تواند خسارات مالی و جانی در پی داشته باشد.

به عبارتی دیگر در صورتی که جنس این تخته نل مرغوب باشد و تحمل سنگینی بتن را نداشته باشد ،مقاومت کافی در برابر رطوبت نداشته باشد ، در برابر وزن بتن تغییر شکل می دهد که این تغییر موجب تغییر شکل بتن هم می شود .

همچنین گاها پیش می آید که تخته ای که تحمل وزن بتن را در حین سفت شدن نداشته است واژگون شده و خساراتی را به وجود آورده است .

برای دریافت قیمت تخته روسی قالب بندی ، خرید یا واردات انواع تخته روسی می توانید با کارشناسان آستارا چوب تماس حاصل فرمایید .

09126128116 – 09026668116

https://astarachoob.com