خرید چوب چهار تراش روسی

برای خرید چوب چهار تراش روسی چگونه اقدام کنیم ؟

خرید چوب چهار تراش روسی که یکی از انواع چوب های موردنیاز و کاربردی در صنعت چوب است یک مساله مهم است. چراکه قیمت خرید روز چوب روسی با توجه به قیمت ارز دارای نوسان بسیار است.

تهیه مواد مورد نیاز برای کار ساختمان سازی با قیمت مناسب سبب می شود بتوانید پروژه احداثی خود را با هزینه کم شروع کنید.

آستارا چوب ، انواع و اقسام چوب های مورد نیاز صنعت ساختمان سازی را به صورت مستقیم و کاملا مقرون بصرفه وارد می کند.

از آنجاییکه آستارا چوب به صورت مستقیم الوارهای چوبی را از کارخانه روسی وارد می کند ، می توانید هر نوع چوب مورد نیاز خود را به هراندازه دلخواه سفارش دهید.

چوب چهار تراش روسی چیست ؟

چوب چهار تراش از تخته یا الوارهایی ساخته می شود که چهار طرف آن با استفاده از دستگاه های برش ، برش داده می شود.

بعد از برش درختان ، تنه های درختان را به کارخانه برده و آنها را برش می دهند.جالب است بدانید قیمت تخته چوب های چهارتراش با توجه به دستگاه هایی که آنها را برش می دهند متغییر خواهد بود.

ساخت چوب چهار تراش در ابعاد مختلف مورد نیاز مشتری انجام می شود.

شما می توانید بهترین نوع چوب چهار تراش را از چوب های وارداتی روسی تهیه کنید چراکه بهترین نوع چهار تراش از چوب های روسی ساخته می شود.

قیمت چوب چهار تراش روسی

قیمت چوب چهار تراش با توجه به میزان رطوبت چوب ، کیفیت چوب و همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم با توجه به دستگاه برش چوب متفاوتند. دستگاه های درشت بر از کیفیت ، دقت و ظرافت بالایی برخوردار نیستند بنابراین منطقی است که با توجه به نوع دستگاه بش، چوب های خروجی شکل و ظاهر متفاوتی دارند.

ریزترین الوار چوب روسی از سایز 2*3 شروع می شود. این نوع پروفیل در ابعاد 16 میلیمتر در 27 میلی متر است.

متاسفانه به دلیل نواسانات شدید قیمت ارز امکان درج قیمت وجود ندارد . برای اطلاع دقیق از قیمت روز تخته چوب چهار تراش روسی می توانید با کارشناسان آستارا چوب در ارتباط باشید.

09126128116 – 09026668116